Eleganta pe care ti-o poti permite!
Catering "Colina Grande"
SCOPUL nostru este de a vă oferi servicii de catering de cea mai bună calitate pentru angajaţi şi evenimente corporate, servicii realizate de o echipă de profesionişti în domeniu. Punem la dispoziţia dumneavoastră o ofertă variată, pornind de la asigurarea unei mese calde de prânz la locul de muncă, până la organizări de recepţii, conferinţe sau întâlniri de afaceri, în cele mai mici detalii, la cele mai ridicate standarde.
Meniurile oferite de firma noastră includ o largă varietate de gustări, supe, creme, ciorbe, consomeuri, feluri de bază, garnituri, salate, precum şi produse de cofetărie-patiserie preparate în laboratoare proprii.
Preparatele de acest gen sunt ambalate în caserole termoizolante sau în folie aseptică. Meniurile sunt oferite la alegere dintr-o gamă variată de produse, oferta putând fi schimbată zilnic, fapt care speram să satisfacă chiar şi cele mai exigente gusturi ale partenerilor noştrii.
Evoluţiile extrem de rapide în climatul concurenţial, alături de exigenţele şi aşteptările consumatorilor au condus atât la necesitatea diversificării serviciilor de catering oferite, cât şi la perfecţionarea performanţelor pentru a căpăta respectul clienţilor noştrii.
Astfel am reuşit să ne menţinem în topul firmelor de catering şi uneori chiar să ne impunem atât prin calitate şi diversitate în preparate culinare, cât şi prin promtitudinea şi profesionalismul serviciilor furnizate.
Produsele şi serviciile nooastre sunt în conformitate cu ISO 9001 (sistem de management al calităţii) şi HACCP / ISO 22000 (sistem de management pentru siguranţa alimentului). Încă de la înfiintare, echipa de management a avut în vedere un control temeinic al calitătii şi sanitaţiei produselor şi serviciilor furnizate clienţilor, pe întregul flux tehnologic şi în condiţiile respectării riguroase a tuturor normelor şi exigenţelor de siguranţă alimentară.
Pentru noi este esenţial să realizăm în continuare şi să menţinem calitatea serviciilor la nivelul cerinţelor şi exigenţelor clienţilor, calitate care trebuie să fie susţinută de un comportament profesional demn de respectul consumatorilor.